Funcționalități

Descoperă modurile în care Tassis te poate ajuta.

Managementul timpului

Pontaj — Simplu și accesibil de pe orice dispozitiv, în doar 2 minute

Pentru că legislația în vigoare cere, prin Ordonanța de Urgență nr. 53 din 4 august 2017, o evidență clară a orelor de muncă ale angajaților, cu informații exacte referitoare la începutul și sfârșitul activității, am creat o aplicatie de pontaj care să răspundă exact acestor cerințe legale.

Șabloane program — Flexibilitate în organizarea programului de muncă: 8 h, 4 h sau personalizat

Pentru că organizarea muncii nu este neapărat omogenă, te ajutăm să creezi toate șabloanele de program existente în compania pe care o gestionezi. Angajații vor primi notificări oricând va fi nevoie să înceapă sau să oprească activitatea.

Managementul orelor suplimentare — Salarii corect calculate de fiecare dată

Prin pontajul activităților, atât angajații cât și managerii pot să urmărească ușor orele suplimentare.

Foi de activitate online — Vizibilitate în timp real

Monitorizează live când angajații încep sau termină munca.

Managementul activităților

Clienți — Monitorizarea portofoliului de clienți

Ține evidența clienților și a tuturor colaboratorilor companiei.

Proiecte — Asigură-te de finalizarea cu succes a proiectelor

Bucură-te de o mai bună imagine asupra progresului înregistrat și a colegilor implicați.

Activități — Te ajută să fii mai organizat în cativa pași simpli

Asociază activități pentru fiecare proiect și atribuie un responsabil pentru a te asigura că există un progres.

Termene limită & calendarul activităților

Pentru mai multă claritate în agenda săptămânală, ai acum opțiunea de a adăuga un termen limită fiecărei activități și de a le vizualiza apoi sub forma unui calendar.

Nivelul de prioritate

Setarea nivelului de prioritate al fiecărei activități te va ajuta să-ți organizezi mai bine munca și să te concentrezi pe ceea ce contează cu adevărat.

Administrarea echipei

Colegi — Gestionează echipa

Multiple oportunități de adăugare a colegilor, printre care și posibilitatea de a importa lista angajaților din Excel.

Fișiere — Documente la îndemână

Posibilitatea de a încărca documente și fișiere importante într-un dosar virtual individual al fiecărui coleg de echipă.

Structură Echipă

Claritate în ceea ce privește ierarhizarea rolurilor și a echipelor.

Roluri și lideri

Poți seta rolul cuvenit fiecărui angajat al companiei, pentru a-ți ușura munca și a facilita accesul la informație al celorlalți angajați.

Locații și delegații— Birouri și geofencing

Prin geofencing poți vedea unde își desfășoară fiecare angajat activitatea.

Concedii și zile libere — Cereri și aprobări

Mai simplu să ții evidența privind cine și din ce motiv este inactiv. Aprobă sau respinge cererile de concediu cu doar un click.

Administrare date companie

Informațiile complete referitoare la compania ta, accesibile rapid și de oriunde.

Anunțuri

Centralizează comunicarea de informații și noutăți importante în cadrul companiei și echipei.

Rapoarte și statistici

Foaie colectivă de prezență — Înlocuiește foile manuale și elimină erorile umane.

Poți descărca o foaie colectivă de prezență lunară sau poți extrage date pentru fiecare angajat în parte pe fiecare lună care te interesează.

Raport Activități

Oferă date clare referitoare la clienții pentru care se lucrează, stadiul proiectelor și împărțirea activităților în echipe.

Panou Angajați

Acest raport este generat pentru fiecare utilizator în parte și întrunește detalii despre programul acestuia, ore lucrate, zile de concediu efectuate/ rămase, dar și o serie de grafice precum: ore lucrate per fiecare proiect, raportul de prezență și durata pontajelor zilnice.

Raport Echipă

Oferă informații legate de împărțirea muncii în cadrul echipei, în urma selectării unei perioade și a angajaților pentru care se dorește generarea informațiilor.

Organizează și gestionează echipa
și munca depusă, prin intermediul

unei singure platforme.

Înregistrează-te gratuit