Funcționalități
Descoperă modurile în care Tassis te poate ajuta.
Descoperă modurile în care Tassis te poate ajuta.
Pentru că legislația în vigoare cere, prin Ordonanța de Urgență nr. 53 din 4 august 2017, o evidență clară a orelor de muncă ale angajaților, cu informații exacte referitoare la începutul și sfârșitul activității, am creat o aplicatie de pontaj care să răspundă exact acestor cerințe legale.
Pentru că organizarea muncii nu este neapărat omogenă, te ajutăm să creezi toate șabloanele de program existente în compania pe care o gestionezi. Angajații vor primi notificări oricând va fi nevoie să înceapă sau să oprească activitatea.
Prin pontajul activităților, atât angajații cât și managerii pot să urmărească ușor orele suplimentare.
Monitorizează live când angajații încep sau termină munca.
Ține evidența clienților și a tuturor colaboratorilor companiei.
Bucură-te de o mai bună imagine asupra progresului înregistrat și a colegilor implicați.
Asociază activități pentru fiecare proiect și atribuie un responsabil pentru a te asigura că există un progres.
Pentru mai multă claritate în agenda săptămânală, ai acum opțiunea de a adăuga un termen limită fiecărei activități și de a le vizualiza apoi sub forma unui calendar.
Setarea nivelului de prioritate al fiecărei activități te va ajuta să-ți organizezi mai bine munca și să te concentrezi pe ceea ce contează cu adevărat.
Multiple oportunități de adăugare a colegilor, printre care și posibilitatea de a importa lista angajaților din Excel sau Revisal.
Mai simplu să ții evidența privind cine și din ce motiv este inactiv. Aprobă sau respinge cererile de concediu cu doar un click.
Se pot planifica delegații, ce vor fi semnalizate și în rapoartele extrase.
Posibilitatea de a încărca documente și fișiere importante într-un dosar virtual individual al fiecărui coleg de echipă, sau unul comun accesibil pentru orice angajat.
Descărcarea documentelor autocompletate precum adeverinte, cereri, declaratii.
Claritate în ceea ce privește ierarhizarea rolurilor și a echipelor.
Poți seta rolul cuvenit fiecărui angajat al companiei, pentru a-ți ușura munca și a facilita accesul la informație al angajaților.
Prin GPS, se poate înregistra traseul angajaților, alături de ora de start, stop, dar și eventuale pauze sau opriri.
Prin geofencing poți vedea unde își desfășoară fiecare angajat activitatea.
Centralizează comunicarea de informații și noutăți importante în cadrul companiei și echipei.
Poți descărca o foaie colectivă de prezență lunară, conform pontajelor înregistrate, sau poți extrage date pentru fiecare angajat în parte pe fiecare lună care te interesează.
Permite descărcarea condicii de prezență bazată pe șablonul de program al angajaților.
Oferă date clare referitoare la clienții pentru care se lucrează, stadiul proiectelor și împărțirea activităților în echipe.
Acest raport este generat pentru fiecare utilizator în parte și întrunește detalii despre programul acestuia, ore lucrate, zile de concediu efectuate/ rămase, dar și o serie de grafice precum: ore lucrate per fiecare proiect, raportul de prezență și durata pontajelor zilnice.
Oferă informații legate de împărțirea muncii în cadrul echipei, în urma selectării unei perioade și a angajaților pentru care se dorește generarea informațiilor.
unei singure platforme.