3. Importarea angajaților folosind EXCEL
În cazul în care vrei să economisești timp prin a nu introduce manual fiecare angajat, ai opțiunea de a îi adăuga prin importarea unei liste pe aplicația web Tassis. Tot ce trebuie să faci este să accesezi secțiunea Administrare> Angajați, și să faci click pe butonul Încarcă Excel. În următoarea pagină vei regăsi posibilitatea de a descărca un model (click Descarcă model) urmând ca pe baza acestui model, să introduci datele în coloanele acestei foi din Excel, sau să creezi tu o foaie asemănătoare, în care să păstrezi denumirile coloanelor și ordinea acestora.
!IMPORTANT!
Este obligatoriu să se păstreze aceeași structură a foii, cu coloanele identice precum în model, și de asemenea este important să se respecte în totalitate restricțiile menționate în model, cu privire la formatul sau la caracterele datelor introduse.
După ce ai terminat introducerea datelor în foaia de Excel, vei reveni pe aplicația web și vei face click pe butonul Alege fișierul. După ce alegi foaia de Excel recent modificată și salvată, urmează clickul butonului Încarcă fișierul. Odată încărcat, urmează să accesezi butonul Previzualizează și adaugă utilizatori pentru a vedea cum arată detaliile utilizatorilor, înainte de a fi încărcați în sistem. Dacă toate datele și coloanele sunt corespunzătoare și corecte (Vezi Date invalide), poți face click pe butonul Adaugă utilizatorii.