9. Atribuirea activităților către colegi
Pentru ca angajații tăi să știe ce activități este nevoie să efectueze în cadrul proiectelor la care lucrează, poți crea și apoi atribui activități pentru unul sau mai mulți colegi.
Poți face acest lucru prin accesarea paginii Companie -> Activități, cauți în lista de activități cea care vrei să o atribui, sau creezi atunci una nouă, faci click dreapta pe aceasta și mai apoi click stânga pe Atribuie activitate. Mai departe, din lista din partea dreaptă vei selecta colegii care dorești să presteze acea activitate și vei face click pe Atribuie activitate.
În cazul în care vrei să atribui mai multe activități, le poți selecta prin apăsarea cerculețelor din prima coloană a listei, urmând să apeși click stânga pe acele activități și să reiei pașii de mai sus.
Ca și administrator, în pagina de Activități, este setat să vizualizezi automat activitățile tale, atribuite ție. La click pe Activități echipă poți vizualiza toate celelalte activități atribuite colegilor.