6. Legăturile Client – Proiect – Activitate

Care este legătura Client – Proiect – Activitate cu pontajul?

Utilitatea aplicației Tassis vine din pontarea pe activități, pentru ca mai apoi analiza productivității să fie foarte simplă și transparentă.

Tot conceptul din spatele aplicației este următorul:

Fiecare companie are unul sau mai muți clienți, pentru care lucrează la unul sau mai multe proiecte. Aceste proiecte sunt subdivizate în activități, care se creează și se atribuie angajaților. Angajații le pot folosi ulterior la pontare, își pot atribui timpul dedicat fiecărei activități.

Astfel, statisticile pe care le vei accesa îți vor ușura munca de planificare a activităților angajaților tăi.

Dacă nu dorești ca angajații să se ponteze pe activități, și vrei doar să monitorizezi pontajul zilnic, poți face acest lucru foarte simplu. Odată ce ai creat contul Tassis, aplicația a creat automat un client cu numele companiei tale, un proiect numit Pontaj zilnic și o activitate cu același nume.

La start depontaj, tot ce trebuie să facă angajații este să selecteze acestă activitate pentru a se ponta.

La stop pontaj, tot timpul va fi atribuit acestei activități, dacă pontajul se realizează în Modul Procentaj.

 

Conținut