16. Raport Activități

Așa cum am mai menționat, aplicația noastră pune accentul pe respectarea legii, însă pentru a o face cu adevărat utilă pentru antreprenori, am inclus în ea o serie de date și informații care să ofere o imagine de ansamblu a muncii angajaților companiei și a timpului petrecut pentru finalizarea cu succes a activităților.

Astfel, unul din cele mai utile rapoarte pe care le poți accesa în Tassis este cel legat de clienți, rapoarte și activități. Accesând Statistici și apoi Raport Activități vei putea filtra ce informații să descarci pentru a observa munca angajaților referitoare la diverse activități din proiectele în care sunt implicați pentru clienții pentru care aceștia lucrează. Alege clientul, proiectul și activitatea dorită, precum și perioada care te interesează și vei obține informația dorită în câteva secunde.

În ce situații ți-ar putea fi util raportul?

Ai nevoie să raportezi clienților despre activitatea din proiect

Ca să-ți menții clienții mulțumiți și conectați la ritmul de lucru din cadrul unui proiect, este nevoie să transmiți raportări periodice – de exemplu, să le arăți cum ai alocat timpul pe fiecare activitate în parte și în ce fel vă încadrați în graficul propus.

Alteori, dorești să semnalezi depășirea estimărilor inițiale de timp, care aduc la pachet modificări de buget.

Cum procedezi? În Raport Activități, selectezi clientul, proiectul/proiectele despre care raportezi și perioada de timp aleasă și vei obține un grafic vizual cu distribuția activităților pe proiect. Poți descărca și fișierul Excel cu orele lucrate vs. orele estimate pentru fiecare activitate.

4. Este nevoie să faci o realocare de ore pe un anumit proiect

În orice proiect pot apărea situații în care estimarea inițială de timp nu corespunde provocărilor reale. Ca să gestionezi astfel de situații fără să soliciți o modificare de buget, poți analiza distribuția proiectelor pe client și face realocări de ore de la un proiect la altul.

În Raport Activități, selectezi clientul și toate proiectele active, iar în raportul Excel vei obține situația orelor lucrate vs. orelor estimate pe fiecare proiect.

5. Vrei să verifici gradul de încărcare al angajaților tăi

Atunci când vrei să vezi ce angajați sunt implicați într-un anumit proiect sau în toate proiectele atribuite unui client și să afli câte ore au lucrat într-un interval dat, poți afla aceste informații din Raport Activități – Distribuția utilizatorilor pe proiecte.
Fișierul Excel te va ajuta să analizezi comparativ gradul de încărcare al membrilor echipei de proiect – informații care îți indică pe cine te poți baza pentru task-uri suplimentare.

6. Analizezi rentabilitatea proiectelor

Oricând dorești să analizezi dacă un proiect este profitabil pentru compania ta, poți corela datele financiare cu graficele vizuale generate în zona de Raport Activități.

Selectezi clientul pentru care dorești raportarea, proiectul care te interesează și intervalul de timp dorit și vei obține astfel un overview sugestiv:

  • distribuția activităților pe proiect și orele bifate pe fiecare dintre ele;
  • distribuția utilizatorilor pe proiecte și orele lucrate de fiecare angajat în parte;
  • distribuția proiectelor pe client – ca să vezi ce pondere are proiectul curent prin comparație cu altele, de la același client.
  • numărul total de ore lucrate în proiect.

 

Conținut