17. Stochează fișiere în dosarul personal al fiecărui coleg

Documentele și actele în format fizic aduc cu sine diverse riscuri: pierdere, deteriorare, probleme de stocare, etc. De aceea, am considerat utilă o funcționalitate ce oferă atât angajaților cât și liderilor sau administratorilor posibilitatea de a încărca și stoca documente importante în platforma noastră, unde pot fi ușor de găsit și accesibile oricând. Fiecare utilizator are acces doar la propriul dosar, liderii au acces la dosarul propriu și la dosarul colegilor din echipa sa, iar administratorul are acces la dosarele tuturor colegilor.

Aici se pot stoca de la contracte, chitanțe pentru decontare, acte de identitate, comunicări importante și foi de prezență, până la fotografii încărcate de către angajați cu scopul de a le deservi în justificarea activităților săvârșite, și care pot fi încărcate la final de pontaj prin aplicația mobilă.

Așadar, pentru a adăuga fișiere de pe mobil, trebuie să accesezi meniul de tip bară din partea stângă. Odată ajuns aici, apasă Adaugă fișier și vei fi rugat să selectezi utilizatorul căruia îi corespunde fișierul, și de asemenea să adaugi un comentariu sau un tag (opțional).

Următorul pas este alegerea fișierului – click Alege fișierul, și la final, click Salvează.

Conținut