Prețuri

Alege oferta potrivită echipei tale.

FREE

1-3 utilizatori

Tassis este GRATUIT pentru freelanceri și echipe de până la 3 persoane, iar pentru echipe cu un număr de utilizatori cuprins între 4 și 99, vă invităm să descoperiți ofertele de mai jos.

Încearcă gratuit

Abonamente 4-99 utilizatori

STARTER

4-14
utilizatori

30
RON/lună

SMALL

15-49
utilizatori

100
RON/lună

MEDIUM

50-99
utilizatori

200
RON/lună

* Prețurile nu conțin TVA

Abonamente 4-99 utilizatori

STARTER

4-14
utilizatori

90
RON

SMALL

15-49
utilizatori

300
RON

MEDIUM

50-99
utilizatori

600
RON

* Prețurile nu conțin TVA

Abonamente 4-99 utilizatori

STARTER

4-14
utilizatori

360
RON

SMALL

15-49
utilizatori

1200
RON

MEDIUM

50-99
utilizatori

2400
RON

* Prețurile nu conțin TVA

Enterprise 100+ utilizatori

Pentru companii cu un număr mai mare de 99 de utilizatori,
vă rugăm să ne contactați pentru a primi o ofertă personalizată.

Contactează-ne

Întrebări frecvente

Cum plătesc?

Plata abonamentului se face

  • cu cardul prin platforma
  • prin transfer bancar. Din pagina Abonament, meniul Administrare, se generează o factură proformă, iar după efectuarea plății, vă rugăm să ne transmiteți dovada acesteia pe adresa contact@tassis.ro, pentru a vă putea activa abonamentul. 

Pentru mai multe detalii despre procesul de achiziție, explicat pas cu pas, intră aici.

    

Când pot să adaug utilizatori?

Oricand, atâta timp cât numărul acestora se încadrează în numărul maxim de utilizatori conform abonamentului achiziționat.

Cât timp este valabil abonamentul?

În funcție de abonamentul ales (lunar, trimestrial sau anual), valabilitatea este 30, 90 sau 365 de zile de la data cumpărării.

Ce se întâmplă dacă am atins numărul maxim de utilizatori și doresc să mai adaug alți utilizatori dar încă nu a expirat abonamentul curent?

Trimite-ne un mail pe contact@tassis.ro sau sună la 0770918615 și promitem să revenim imediat cu soluția.

Abonamentul se va reînnoi automat la expirare?

Nu. Abonamentul nu se va reînnoi niciodată fără permisiunea ta. La apropierea termenului de expirare, vei putea achiziționa un nou abonament cu maxim 5 zile înainte.

Unde pot afla informații despre abonamentul curent, plăți și facturi?

Toate aceste informații pot fi accesate de către administratorul companiei din aplicație, în meniul Administrare – Abonament, prin apăsarea butonului Istoric.

Ce se întâmplă cu datele înregistrate în aplicație dacă abonamentul meu expiră?

In acest caz, toate datele înregistrate de fiecare utilizator rămân salvate, însă accesul la aplicație va fi restricționat. Utilizatorii de tip Lider și Utilizator Normal nu vor mai puteaaccesa deloc aplicația, iar administratorul va avea acces doar la meniul de Administrare, pagina Abonament pentru a putea reînnoi abonamentul, dar și la meniul Statistici.

Care este politica de rambursare / anulare a abonamentului ales?

Asigurăm rambursarea a 100% din valoarea abonamentului plătit dacă te răzgândești și soliciți acest lucru în termen de 5 de zile de la efectuarea plății.

Întrebări? Contactează-ne și
vom fi
bucuroși să te ajutăm

Contactează-ne